bungalow 8

 image7

Okej, nu ar jag inte helt opartisk eftersom jag jobbat dar.
Bungalow 8 ar ett fantastiskt stalle att ga ut och festa pa en lordagkvall, men det ar om man kommer in i forsta hand (strikt medlemsklubb) och om man har pengarna for det.

Denna klubb ar top tre bland de dyraste i London. Men sedan ar det ett exklusivt stalle dar bara de rika och kanda festar loss, om man nu gillar det. Krug champange flodar och det verkar som att alla dar ar generosa, snygga och trevliga. Musiken varierar, men varje manad ar det atminstonde tva av de basta DJ:na varlden over som spelar. Och om ni undrar om man verkligen ser kandisar dar sa ar svaret ja. Bilden pa Christopher Kane, Sienna och Savannah Miller var sa gott som en vanlig kvall pa Bungalow 8. Men mina favorit av de kanda som varit dar ar utan tvekan Roberto Cavalli, Karl Lagerfeldt och Kate Hudson.

image26
Jag och Rosie efter en väldigt lyckad kväll på Bungalow 8.

Läs vad Dagens Industri har att säga om klubben.

Bungalow 8
45 St. Martins Lane, Soho
Ta sig dit: Buss nummer 7 och 23 och t-banestationen Tottenham Court Road ar narmast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0