le baron

 image45

För några månader sen var vi på den gamla bordellklubben Le Baron och svängde rumpa. Jag och Julie hade sett fram emot det i evighet eftersom det är en av Andrés klubbar - och den enda vi inte hade besökt. Självklart var förväntningarna på topp (ni som besökt Le Paris Paris vet vad jag menar). Direkt innanför dörren träffar jag Charles, en av mina bästa vänner från London, och jag visste att kvällen bara kunde bli succé! De röda sammetssofforna från bordelltiden är kvar och detaljer som svartvita tavlor med fine art bidrar till den fantastiska stämningen. Människorna är extravaganta och det liknar faktiskt inget annat ställe. Trots mitt långa och passionerade förhållande med Paris uteliv(!) så blev jag positivt överraskad. Way to go, Le Baron!

Adress: 6 avenue Le Marceau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0