matches

image28

Det här är motsvarigheten till net-a-porter.com - fast i butiksformat. Här hittar man det senaste från catwalken i kläder, väskor, skor och accessoarer. Räkna med att bli förälskad. Märken som 3.1 Pillip Lim, Balenciaga, Biba, Chloe, Louboutin, Ghulam Sakina, Marc Jacobs, Matthew Williamson, Missoni, Miu Miu, Prada, Rika, Thakoon, Tom Ford osv. osv. Du kan helt enkelt inte bli besviken. Personalen är coolt avslappnad och gillar verkligen att prata om kläder. Don't get them started! Dessutom har dem i en av butikerna en personal shopper som heter Amelia, hon är grym, hittade min nyårsklänning på fem minuter. Och då är jag kräsen (plus att någon annan betalade)!

Enligt mig ligger de bästa butikerna i Notting Hill, men som ni ser på kartan ovan finns dem lite överallt.


image33
Min älsklingshalsduk är från Missoni och kommer från Matches i Notting Hill

Matches
60-64 Ledbury Road, Notting Hill
Ta sig dit: T-banestationen Notting Hill Gate eller bussarna 7 och 23 stannar i närheten.

Kommentarer
Postat av: Anna Söderstam

Läcker!!

2008-05-29 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0